المپیک ۲۰۲۴| مناف هاشمی: پاکدامن سخت‌ترین حریفش را شکست داد/ درگاهی: الفتی نمره خوبی گرفت + ویدیو

15:32 - 06 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۱۶۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| مناف هاشمی: پاکدامن سخت‌ترین حریفش را شکست داد/ درگاهی: الفتی نمره خوبی گرفت + ویدیو
دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت: در هیچ دوره‌ایی سابقه نداشته که والنتیر‌ها بی‌اطلاع از وظایف خود باشند. ما ١٠ والنتیر خواستیم که یک نفر دادند و بعد از اعتراض ما یک نفر دیگر هم اضافه می‌شود. در نهایت امیدوارم در رشته‌های پرامید بتوانیم مردممان را خوشحال کنیم.

خبرگزاری میزان - مناف هاشمی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ایرانی‌ها، اظهار داشت: به الفتی بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم و امیدوارم راهی فینال بشود. اگر این جایگاه را حفظ کند در بین هشت نفر راهی فینال می‌شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران افزود: پاکدامن از شمشیربازی هم توانست سخت‌ترین حریفش را شکست دهد و باید منتظر عملکرد دیگر شمشیربازمان یعنی رهبری باشیم.

هاشمی ادامه داد: تیراندازی و تنیس روی میز ما هم بازی دارند که امیدوارم موفق باشند. روحیه ورزشکاران ما بسیار خوب هست و سعی می‌کنیم همه مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: اینجا مشکلاتی هست که برای همه ورزشکاران وجود دارد و متاسفانه همه با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در هیچ دوره‌ایی سابقه نداشته که والنتیر‌ها بی‌اطلاع از وظایف خود باشند. ما ١٠ والنتیر خواستیم که یک نفر دادند و بعد از اعتراض ما یک نفر دیگر هم اضافه می‌شود. در نهایت امیدوارم در رشته‌های پرامید بتوانیم مردممان را خوشحال کنیم.

در ادامه اینچه درگاهی در رابطه با عملکرد ژیمناستیک‌کار ایرانی، اظهار داشت: امروز مهدی الفتی کار خودش با قدرت و آرامش آغاز کرد و نمره خوبی گرفت البته کمی داوران سخت گیری کردند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران افزود: او فعلا چهارم است و امیدوارم در نهایت جزو هشت نفر و فینالیست‌ها باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه هم ما در ژیمناستیک عالی بودیم و همین باعث افتخار است.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *